Čítanie s obrázkami – Jeseň / Reading with pictures - AUTUMN

Téma:
Počet strán:
4
Veľkosť: 4.69 MB
Typ súboru: pdf
Predávajúci Jana Valášková
Nahrané:
Naposledy upravené:
6. 10. 2024
Zdieľať:

Procvičte originálně čítanie v anglickom jazyku, témovú slovnú zásobu aji adverbs of frequency usually, often, sometimes, always, never.

 

Materiál obsahuje 3 strany formátu A4 (+ strana s podakovanim a tipmi na prácu s materiálom). Text s obrázkami, obrázkový slovník a kľúč so slovíčkami v správnom tvare, ak by žiaci mali slovíčka počas čítania aj správne zapisovať.

 

Hra I have Who has...? zde:

JESEŇ / AUTUMN - Vocabulary + Game I HAVE... WHO HAS...? COLOURED - Anglický jazyk | UčiteliaUčiteľom.sk (uciteliaucitelom.sk)

Tipy na prácu s materiálom:

Materiál je pripravený (ideálne) na farebný tlač a následné zalištovanie. Avšak aj čiernobiely tlač je použiteľný na prácu, obrázky sú dobre rozpoznateľné, pokiaľ nie je formát príliš malý.
Slovníček môže byť aj vystrihnutý a použitý pri aktivitách ako párovanie slovíčka k obrázku atď. Text môžu žiaci zdieľať v pároch.
Pred oboznámením so slovíčkami je dobré urobiť brainstorming - čo sa im vybaví, keď sa povie "koniec letných prázdnin", "september"? Koľko slovíčok k téme dokážu v FJ vymenovať a napísať na tabuľu. Potom je možné prejsť slovníček s obrázkami a pozrieť sa, koľko slovíčok zo vzoru dali žiaci počas brainstormingu sami dohromady.
V nasledujúcej hodine môžete žiakom dať na rýchle zopakovanie znova prečítať text s obrázkami alebo dať priradiť vystrihnuté slovíčka k obrázkom. Môžete vystrihnúť všetko zvlášť alebo napríklad nechať celý stĺpec papiera so slovíčkami a priradiť k nim vystrihnuté obrázky alebo naopak - k nevystrihaným obrázkom v stĺpci nechať priradiť vystrihnuté slovíčka. Minimalizuje sa tak riziko straty vystrihaných kartičiek, keď bude vystrihaný len jeden stĺpček.
Ďalšou možnosťou je vytlačiť celý text so zvýraznenými slovíčkami a dať k dispozícii vystrihnuté obrázky, aby deti nahradili zvýraznené slová v texte obrázkom. Vytvoríte tak obrázkové čítanie sami.
Samozrejme, môžete začať čítaním textu a až potom prejsť slovíčka alebo ich zapisovať počas čítania. Možností práce s obrázkovým čítaním je viac a všetko záleží na vás, vašich žiakoch, ich úrovni zapojenia a početnosti, zvyklostiach a tiež nálade 🙂
Príbeh môže slúžiť deťom aj ako inšpirácia - s pomocou slovíčok môžu zostaviť/vymyslieť svoj vlastný text o prvom dni školy.
 

Zdroj obrázkov – Pavlína Spáčilová

Ďalšie produkty od autora Jana Valášková

77853
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Omaľovánka
Vďaka týmto kartičkám si môžete s deťmi precvičiť ranné činnosti v anglickém jazyku a rozšíriť tematickú slovnú zásobu
1.25 €
199351
Slovenský Jazyk
Školský klub detí, ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kto má
Vďaka kartičkám s obrázkami k sviatku zamilovaných a hre „Ja mám… Kto má…?“ oživíte svoju vyučovaciu hodinu, uvediete
1.25 €
215069
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Bingo
Hra Bingo je skvelý spôsob, ako vtiahnuť deti do výučby anglického jazyka hravou formou. Vďaka tejto aktivite si
1.25 €
163603
Slovenský Jazyk
MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Bingo
Hra Bingo je skvelý spôsob, ako si deti môžu precvičiť postreh a užiť si veľa zábavy. Tento materiál obsahuje 14 strán
0.99 €
Čítanie s obrázkami – Jeseň / Reading with pictures - AUTUMN Čítanie s obrázkami – Jeseň / Reading with pictures - AUTUMN
Procvičte originálně čítanie v anglickom jazyku, témovú slovnú zásobu aji adverbs of frequency usually, often, sometimes, always, never. Materiál obsahuje 3 strany formátu A4 (+ strana s podakovanim a tipmi na prácu s materiálom). Text s obrázkami, obrázkový slovník a kľúč so slovíčkami v správnom tvare, ak by žiaci mali slovíčka počas čítania aj správne zapisovať.   Hra I have Who has...? zde: JESEŇ / AUTUMN - Vocabulary + Game I HAVE... WHO HAS...? COLOURED - Anglický jazyk | UčiteliaUčiteľom.sk (uciteliaucitelom.sk)Tipy na prácu s materiálom:
Materiál je pripravený (ideálne) na farebný tlač a následné zalištovanie. Avšak aj čiernobiely tlač je použiteľný na prácu, obrázky sú dobre rozpoznateľné, pokiaľ nie je formát príliš malý.
Slovníček môže byť aj vystrihnutý a použitý pri aktivitách ako párovanie slovíčka k obrázku atď. Text môžu žiaci zdieľať v pároch.
Pred oboznámením so slovíčkami je dobré urobiť brainstorming - čo sa im vybaví, keď sa povie "koniec letných prázdnin", "september"? Koľko slovíčok k téme dokážu v FJ vymenovať a napísať na tabuľu. Potom je možné prejsť slovníček s obrázkami a pozrieť sa, koľko slovíčok zo vzoru dali žiaci počas brainstormingu sami dohromady.
V nasledujúcej hodine môžete žiakom dať na rýchle zopakovanie znova prečítať text s obrázkami alebo dať priradiť vystrihnuté slovíčka k obrázkom. Môžete vystrihnúť všetko zvlášť alebo napríklad nechať celý stĺpec papiera so slovíčkami a priradiť k nim vystrihnuté obrázky alebo naopak - k nevystrihaným obrázkom v stĺpci nechať priradiť vystrihnuté slovíčka. Minimalizuje sa tak riziko straty vystrihaných kartičiek, keď bude vystrihaný len jeden stĺpček.
Ďalšou možnosťou je vytlačiť celý text so zvýraznenými slovíčkami a dať k dispozícii vystrihnuté obrázky, aby deti nahradili zvýraznené slová v texte obrázkom. Vytvoríte tak obrázkové čítanie sami.
Samozrejme, môžete začať čítaním textu a až potom prejsť slovíčka alebo ich zapisovať počas čítania. Možností práce s obrázkovým čítaním je viac a všetko záleží na vás, vašich žiakoch, ich úrovni zapojenia a početnosti, zvyklostiach a tiež nálade 🙂
Príbeh môže slúžiť deťom aj ako inšpirácia - s pomocou slovíčok môžu zostaviť/vymyslieť svoj vlastný text o prvom dni školy.
 
Zdroj obrázkov – Pavlína Spáčilová
83605
Anglický jazyk>Pracovné listy>Ostatné>5.>6.>7.>8.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🍁Jeseň
1.25