V cukrárni - finančná gramotnosť (počítanie do 20)

Počet strán:
7
Veľkosť: 40.23 MB
Typ súboru: pdf
Predávajúci Učiteľka Anička
Nahrané:
Naposledy upravené:
5. 10. 2025
Zdieľať:

Pracovné listy „Úlohy z cukrárne“ hravou formou spájajú počítanie do 20 s prvkami finančnej gramotnosti. Žiaci sa „pohybujú po cukrárni“, zisťujú ceny koláčikov a nápojov a riešia úlohy so sčítaním, odčítaním a porovnávaním. Materiál rozvíja matematické zručnosti, orientáciu v peniazoch a podporuje samostatnosť a aktivitu žiakov. Je vhodný pre 1. stupeň ZŠ (1. a 2. ročník), dá sa realizovať individuálne alebo skupinovo a je možné ho prispôsobiť podľa úrovne triedy. Pre väčšiu interaktivitu odporúčam zapojiť manipulatívne peniaze, aby si žiaci mohli aj „platiť“ a precvičiť praktické nakupovanie.

 

Ďalšie produkty od autora Učiteľka Anička

270862
Slovenský Jazyk
MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
POZÍCIA HLÁSKY T, L a K Sada 3 x 36 kartičiek, ktorá je zameraná na určovanie pozície hlásky v slove (na začiatku, v
1.90 €
270853
Slovenský Jazyk
MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1.
Didaktické hry
POZÍCIA HLÁSKY A, M a E Sada 3 x 36 kartičiek, ktorá je zameraná na určovanie pozície hlásky v slove (na začiatku, v
1.90 €
270863
Slovenský Jazyk
MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
POZÍCIA HLÁSKY B, V a P Sada 3 x 36 kartičiek, ktorá je zameraná na určovanie pozície hlásky v slove (na začiatku, v
1.90 €
270855
Slovenský Jazyk
MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1.
Didaktické hry
POZÍCIA HLÁSKY O, U a S Sada 3 x 36 kartičiek, ktorá je zameraná na určovanie pozície hlásky v slove (na začiatku, v
1.90 €
V cukrárni - finančná gramotnosť (počítanie do 20) V cukrárni - finančná gramotnosť (počítanie do 20)
Pracovné listy „Úlohy z cukrárne“ hravou formou spájajú počítanie do 20 s prvkami finančnej gramotnosti. Žiaci sa „pohybujú po cukrárni“, zisťujú ceny koláčikov a nápojov a riešia úlohy so sčítaním, odčítaním a porovnávaním. Materiál rozvíja matematické zručnosti, orientáciu v peniazoch a podporuje samostatnosť a aktivitu žiakov. Je vhodný pre 1. stupeň ZŠ (1. a 2. ročník), dá sa realizovať individuálne alebo skupinovo a je možné ho prispôsobiť podľa úrovne triedy. Pre väčšiu interaktivitu odporúčam zapojiť manipulatívne peniaze, aby si žiaci mohli aj „platiť“ a precvičiť praktické nakupovanie. 
270908
Matematika>Nepriradené k predmetu>Didaktické hry>Pracovné listy>Ostatné>MŠ - predškoláci>Školský klub detí>1.>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ
1.90