Stavby z kociek

Predmet:
Kategória:
Počet strán:
17
Veľkosť: 254.99 KB
Typ súboru: pdf
Predávajúci:
Nahrané:
Naposledy upravené:
10. 2. 2024
Zdieľať:

Materiál obsahuje sadu plánov na stavanie z kocky. Deti si precvičia orientáciu v priestore, jemnú motoriku, pozornosť, počítanie do 5 a farby.

Varianty kartičiek:

  • čisté plány,
  • plány s bodkami,
  • farebné plány s bodkami,
  • plány s číslicami,
  • farebné plány s číslicami.

Úlohou detí je zostaviť stavbu podľa zvoleného plánu. Môžeme tiež rozdeliť deti do skupín. Každá skupina postavia stavby, potom sa vymenia a ich úlohou je priradiť k stavbám zodpovedajúci plán. Súčasťou materiálu sú aj voľné šablóny, aby si deti mohli vymyslieť vlastné plány.

Ďalšie produkty od autora Tereza Vavrečková

50873
Matematika
1.
Skladačky
Súbor obsahuje 72 kartičiek s príkladmi a 12 hexagónov s číslami. Cieľom aktivity je precvičenie sčítania a odčítania v
1.20 €
97412
Nepriradené k predmetu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovné listy
Materiál obsahuje niekoľko variantov pracovných listov pre reflexiu uplynulého roka a zaznamenanie predsavzatí pre rok
1.59 €
105534
Matematika
MŠ - predškoláci, 1.
Pracovné listy
Materiál obsahuje súbor desiatich pracovných listov na upevnenie číselných predstáv v odbore do 6. Listy sú určené pre
1.50 €
105763
Matematika
1.
Lapbook
Materiál obsahuje demonštračné karty čísel 1-10 s rôznym vyobrazením počtu. Deti si prácou s materiálom upevnia
0.00 €
Stavby z kociek Stavby z kociek
Materiál obsahuje sadu plánov na stavanie z kocky. Deti si precvičia orientáciu v priestore, jemnú motoriku, pozornosť, počítanie do 5 a farby. Varianty kartičiek: čisté plány, plány s bodkami, farebné plány s bodkami, plány s číslicami, farebné plány s číslicami. Úlohou detí je zostaviť stavbu podľa zvoleného plánu. Môžeme tiež rozdeliť deti do skupín. Každá skupina postavia stavby, potom sa vymenia a ich úlohou je priradiť k stavbám zodpovedajúci plán. Súčasťou materiálu sú aj voľné šablóny, aby si deti mohli vymyslieť vlastné plány.
106404
Matematika>Ostatné>MŠ - predškoláci>1.
1.50