Sčítanie, odčítanie do 20 BEZ prechodu - ŠÍPKY

Predmet:
Kategória:
Počet strán:
39
Veľkosť: 591.06 KB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
29. 10. 2023
Zdieľať:

Cieľom didaktickej hry je upevniť/precvičiť získané vedomosti o sčítaní/odčítaní do 20 BEZ prechodu pomocou príkladov na šípkach.

POSTUP:

Žiaci sedia v kruhu. Šípky sú položené v strede kruhu na jednej kôpke, otočené príkladmi nadol. Žiaci postupne, v smere/protismere hodinových ručičiek, ťahajú šípky. Žiak šípku otočí v smere príkladu. Ten, na koho šípka ukáže, odpovedá na príklad. Ak odpovie správne, získava šípku a položí si ju pred seba. Ak nesprávne, vráti šípku naspodok kôpky. 

  • 100% pozornosť pri hre, pretože nikdy nevedia, na koho šípka ukáže
  • kedykoľvek sa dá začať aj skončiť

Ďalšie produkty od autora Natália Baránková

26425
Triednická hodina
Školský klub detí, SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Ostatné
Motivačné predpovede pre žiakov na školský rok. V súbore nájdete 20 predpovedí spracovaných vo formáte A4 aj A5. Taktiež
0.99 €
112013
Nepriradené k predmetu
MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatné
Niečo na knižnú marcovú tému. Súbor obsahuje: 20 záložiek s mojimi veršami 4 rôzne záložky na 1 strane, ale aj každá
2.99 €
36162
Slovenský Jazyk
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatné
Žiak dostane 1 papier na daný mesiac. Poznačí si od akého autora knihu číta a aký má názov. V strede PL si môže
1.49 €
125965
Slovenský Jazyk
MŠ, MŠ - predškoláci, 1.
Pracovné listy
Cieľom tohto súboru je spoznávať písmená abecedy a zdokonaľovať si jemnú motoriku pomocou strihania, vyfarbovania
2.49 €
Sčítanie, odčítanie do 20 BEZ prechodu - ŠÍPKY Sčítanie, odčítanie do 20 BEZ prechodu - ŠÍPKY
Cieľom didaktickej hry je upevniť/precvičiť získané vedomosti o sčítaní/odčítaní do 20 BEZ prechodu pomocou príkladov na šípkach. POSTUP: Žiaci sedia v kruhu. Šípky sú položené v strede kruhu na jednej kôpke, otočené príkladmi nadol. Žiaci postupne, v smere/protismere hodinových ručičiek, ťahajú šípky. Žiak šípku otočí v smere príkladu. Ten, na koho šípka ukáže, odpovedá na príklad. Ak odpovie správne, získava šípku a položí si ju pred seba. Ak nesprávne, vráti šípku naspodok kôpky.  100% pozornosť pri hre, pretože nikdy nevedia, na koho šípka ukáže kedykoľvek sa dá začať aj skončiť
87145
Matematika>Didaktické hry>Školský klub detí>1.>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ
2.49