Sčítanie, odčítanie do 20 BEZ prechodu - ŠÍPKY

Predmet:
Kategória:
Počet strán:
39
Veľkosť: 591.06 KB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
29. 10. 2023
Zdieľať:

Cieľom didaktickej hry je upevniť/precvičiť získané vedomosti o sčítaní/odčítaní do 20 BEZ prechodu pomocou príkladov na šípkach.

POSTUP:

Žiaci sedia v kruhu. Šípky sú položené v strede kruhu na jednej kôpke, otočené príkladmi nadol. Žiaci postupne, v smere/protismere hodinových ručičiek, ťahajú šípky. Žiak šípku otočí v smere príkladu. Ten, na koho šípka ukáže, odpovedá na príklad. Ak odpovie správne, získava šípku a položí si ju pred seba. Ak nesprávne, vráti šípku naspodok kôpky. 

  • 100% pozornosť pri hre, pretože nikdy nevedia, na koho šípka ukáže
  • kedykoľvek sa dá začať aj skončiť

Ďalšie produkty od autora Natália Baránková

36162
Slovenský Jazyk
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatné
Žiak dostane 1 papier na daný mesiac. Poznačí si od akého autora knihu číta a aký má názov. V strede PL si môže
1.49 €
26329
Slovenský Jazyk
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatné
V ukážke môžete vidieť spracované vybrané slová po P. V súbore nájdete takto spracované všetky vybrané slová. Materiál
9.99 €
107177
Triednická hodina
Školský klub detí, ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatné
Kartičky so 40 rolami pre žiakov. Môžete rozdať napríklad v deň vysvedčenia na konci roka. Cieľom tohto súboru je
2.79 €
129945
Slovenský Jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovné listy
Cieľom súboru je rozvíjať myslenie, slovnú zásobu a tvorivosť, podporovať spoluprácu u žiakov. Súbor obsahuje 40 viet
1.49 €
Sčítanie, odčítanie do 20 BEZ prechodu - ŠÍPKY Sčítanie, odčítanie do 20 BEZ prechodu - ŠÍPKY
Cieľom didaktickej hry je upevniť/precvičiť získané vedomosti o sčítaní/odčítaní do 20 BEZ prechodu pomocou príkladov na šípkach. POSTUP: Žiaci sedia v kruhu. Šípky sú položené v strede kruhu na jednej kôpke, otočené príkladmi nadol. Žiaci postupne, v smere/protismere hodinových ručičiek, ťahajú šípky. Žiak šípku otočí v smere príkladu. Ten, na koho šípka ukáže, odpovedá na príklad. Ak odpovie správne, získava šípku a položí si ju pred seba. Ak nesprávne, vráti šípku naspodok kôpky.  100% pozornosť pri hre, pretože nikdy nevedia, na koho šípka ukáže kedykoľvek sa dá začať aj skončiť
87145
Matematika>Didaktické hry>Školský klub detí>1.>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ
2.49