Mierka mapy - aplikačné úlohy prepojené na mapu a reálne údaje

Ročník:
Kategória:
Počet strán:
11
Veľkosť: 3.42 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
26. 1. 2023
Zdieľať:

Materiál obsahuje mapu okolia Popradu a 8 úloh, ktoré súvisia s mierkou mapy, priamou úmerou a prácou s mapou. Úlohy sú rôznej náročnosti, odporúčam ich riešiť v skupinách po prebratí mierky mapy. Sú prepojené s reálnym životom a vzdialenosti a časy v nich sú skutočné a pravdivé. 

K úlohám sú pripojené aj správne riešenia s celým postupom. Mierka a priama úmera sú riešené trojčlenkou. Úlohy na pohyb sú tiež riešené trojčlenkou, bez použitia fyzikálneho vzorca s = v . t, čo však nevylučuje, že žiaci sa rozhodnú úlohy riešiť použitím vzorca,  úvahou alebo iným postupom.

Skvelá aktivita na diskusiu, prečo nemusia vychádzať žiakom rovnaké výsledky a prečo je dôležitá presnosť pri meraní.

Ďalšie produkty od autora Zvedavá veverička

95592
Etická výchova
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba triedy
Materiál obsahuje adventný kalendár a súbor 24 kartičiek so skutkami lásky, dobra a vďačnosti. Každé dieťa si vyberie
1.30 €
216153
Etická výchova
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovné listy
Tento materiál obsahuje dve aktivity a je vhodný pre žiakov 1. aj 2. stupňa základnej školy. Môžete ho využiť na
1.60 €
25535
Matematika
3., 4., 5., 6.
Didaktické hry
Materiál obsahu 2 listy, kde prvý list obsahuje herné pole a na druhom sú podrobne uvedené pravidlá hry. Cieľom hry je
1.20 €
58656
Slovenský jazyk - čítanie
Školský klub detí, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Skladačky
Skvelý darček ku dňu otcov. Dieťa knižku doplní o kresbu otca, jeho vlastností, čo má na ňom najradšej... podobnú mám aj
1.20 €
Mierka mapy - aplikačné úlohy prepojené na mapu a reálne údaje Mierka mapy - aplikačné úlohy prepojené na mapu a reálne údaje
Materiál obsahuje mapu okolia Popradu a 8 úloh, ktoré súvisia s mierkou mapy, priamou úmerou a prácou s mapou. Úlohy sú rôznej náročnosti, odporúčam ich riešiť v skupinách po prebratí mierky mapy. Sú prepojené s reálnym životom a vzdialenosti a časy v nich sú skutočné a pravdivé.  K úlohám sú pripojené aj správne riešenia s celým postupom. Mierka a priama úmera sú riešené trojčlenkou. Úlohy na pohyb sú tiež riešené trojčlenkou, bez použitia fyzikálneho vzorca s = v . t, čo však nevylučuje, že žiaci sa rozhodnú úlohy riešiť použitím vzorca,  úvahou alebo iným postupom. Skvelá aktivita na diskusiu, prečo nemusia vychádzať žiakom rovnaké výsledky a prečo je dôležitá presnosť pri meraní.
44785
Matematika>Geografia>Pracovné listy>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
2.50