Mierka mapy - aplikačné úlohy prepojené na mapu a reálne údaje

Ročník:
Kategória:
Počet strán:
11
Veľkosť: 3.42 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
26. 1. 2023
Zdieľať:

Materiál obsahuje mapu okolia Popradu a 8 úloh, ktoré súvisia s mierkou mapy, priamou úmerou a prácou s mapou. Úlohy sú rôznej náročnosti, odporúčam ich riešiť v skupinách po prebratí mierky mapy. Sú prepojené s reálnym životom a vzdialenosti a časy v nich sú skutočné a pravdivé. 

K úlohám sú pripojené aj správne riešenia s celým postupom. Mierka a priama úmera sú riešené trojčlenkou. Úlohy na pohyb sú tiež riešené trojčlenkou, bez použitia fyzikálneho vzorca s = v . t, čo však nevylučuje, že žiaci sa rozhodnú úlohy riešiť použitím vzorca,  úvahou alebo iným postupom.

Skvelá aktivita na diskusiu, prečo nemusia vychádzať žiakom rovnaké výsledky a prečo je dôležitá presnosť pri meraní.

Ďalšie produkty od autora Zvedavá veverička

25535
Matematika
3., 4., 5., 6.
Didaktické hry
Materiál obsahu 2 listy, kde prvý list obsahuje herné pole a na druhom sú podrobne uvedené pravidlá hry. Cieľom hry je
1.20 €
104994
Matematika
MŠ - predškoláci, Školský klub detí, ZŠ – 1. STUPEŇ
Skladačky
2 krát kreslenie v štvorcovej sieti a 2 krát skladanie valentínskeho obrázku, spolu so správnymi riešeniami. Rýchle
1.00 €
25533
Biológia
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovné listy
Materiál obsahuje 2 listy na tému STROMY TANAPU. Tento pracovný list je vhodný na vyučovanie vonku v oblasti Vysokých
1.50 €
25531
Triednická hodina
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Bingo
Materiál obsahuje 1 list s témou prázdnin. Táto aktivita je vhodná na začiatok školského roka, keď chceme dať žiakom
1.20 €
Mierka mapy - aplikačné úlohy prepojené na mapu a reálne údaje Mierka mapy - aplikačné úlohy prepojené na mapu a reálne údaje
Materiál obsahuje mapu okolia Popradu a 8 úloh, ktoré súvisia s mierkou mapy, priamou úmerou a prácou s mapou. Úlohy sú rôznej náročnosti, odporúčam ich riešiť v skupinách po prebratí mierky mapy. Sú prepojené s reálnym životom a vzdialenosti a časy v nich sú skutočné a pravdivé.  K úlohám sú pripojené aj správne riešenia s celým postupom. Mierka a priama úmera sú riešené trojčlenkou. Úlohy na pohyb sú tiež riešené trojčlenkou, bez použitia fyzikálneho vzorca s = v . t, čo však nevylučuje, že žiaci sa rozhodnú úlohy riešiť použitím vzorca,  úvahou alebo iným postupom. Skvelá aktivita na diskusiu, prečo nemusia vychádzať žiakom rovnaké výsledky a prečo je dôležitá presnosť pri meraní.
44785
Matematika>Zemepis>Pracovné listy>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
2.50